Fyyy!!

Nu precis blev matte arg på mig.. Jag har varit "lite" busig! Matte får berätta!

Jo, jag sitter och bloggar, både på Borkas och på min egen, vilket har tagit lång tid.. Jag märker att borka springer upp och ner för trappan och jag undrar om han kanske är nödig.. Jag går ner och släpper ut honom och fortsätter med mitt.. Men även han fortsätter med sitt, springa upp och ner för trappan.. Ibland tar det längre tid och ibland kortare..
När jag hade bloggat klart bestämde jag mig för att gå ner och se vad han hade gjort.. För gjort nått det hade han, det visste jag.. Han brukar bete sig konstigt när han gör nått dumt som han inte får..

Så iaf jag kommer ner och vad ser jag?! Jo, då har han hämtat sån gosedjursståppning ifrån papperskorgen och spridigt ut över hela golvet.. aa,, tänker ni, inte så farligt.. Men det är inte allt.. Han har ju oxå hämtat allt annat som låg i papperskorgen!!!
Vilket var sånna nötkrämgodis och bitigt sönder i tusen bitar.. Och för er som är hundägare vet ju att choklad är farligt för hundar.. Och jag kan ju säga att mitt tuggummi som jag slängde där innan idag.. var oxå borta.. Suck!

Så nu sitter han i "skamvrån"!! =) Men det värsta är ju att han vet att han gör fel.. Annars hade han inte sprungit upp och ner.. han liksom lockar ju på mig..

Men det är väl såhär och ha hund och mer dumma saker kommer han nog och göra.. Det är bara så dumt att det han verkligen inte får äta det är det han äter.. =)


Kram Malin och Borka!



en massa nötkrämspapper lr plast är det ju och det har han ju säkert oxå fått i sig! Typiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0