Monsterhund..

Kolla vilka coola ögon jag fick när matte tog kort med sin mobil när det var mörkt.. Värsta alien:D

Här på kumminvägen händer det inte mycket annars.. Grannen snett mittemot har fått hem sin vovve nu och den är jätte liten och söt.. Sigge heter han och är en tysk jaktterrier:D Han brukar smita hem till mig och det tycker jag är jätte roligt.. fast det är ju ett kompostgaller imellan så vi kommer inte riktigt åt varandra och det är frustrerande..

Mattes och husses semester är över nu med så nu får man var ensam på dagarna igen.. Fast det är rätt skönt ibland för då får man vara ifred och göra som man vill:D

Matte säger att vi kanske ska börja en agilitykurs nu till hösten men vi skulle vänta och se.. Så sålänge så får jag hoppa på hindrerna här hemma som husse byggt och det är jätte kul:D

VovVov
Borka


Alienhund:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0