Julafton!

Mycket spännande dag..
Vi åkte runt till en massa folk på Hussmors sida. Vissa folk som jag aldrig hade träffat innan.. Dom var trevliga för dom gav mig nått som heter köttbullar.. Jag vet bara att det är väldigt gott!!=)

Kvällen slutade hos mattes föräldrar där jag fick en jätte GOD julklapp.. Massa ben och grisöron.. MUMS!
Jag hade det gött hela kvällen sen iaf, medan matte och husse och dom andra spelade om en massa julklappar.. Dom hade det bra och jag hade det super!=)

Dagen efter var vi hemma.. Matte och Husse öppnade en massa julklappar som dom gett varandra.. Jag tror "mamma" fick nått hon ville ha för hon skrek av lycka!! Kanske ett hundben fast till människa?! =)

Annanadagen var vi hemma hos Hussfars sida.. Där träffade jag kompisen Zoltan.. Han vill bara "rida" mig hela tiden.. Så det är det vi gör.. Rider varandra! Matte gillar det inte, och då kommer petflaskan fram.. Men det är jätte jobbigt för jag sov hela dagen efter..

Mycket lyckad helg!=)


Öppnar julklapp hos mattmor och mattfar.. Eller äter pappret iaf=)


Matte ska bara skojja hela tiden! Borka med röda mulen!=)


Mattes och husses julklapp.. Ett GOSEDJUR!!=)=)=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0