2 månader och 6 dagar..

.. Sen matte blogga sist. Jag tycker allt att det är lite dåligt. Men här kommer lite uppdatering! Matte säger att hon ska försöka så gott hon kan!=)


I Januari: Matte och Husse är uppe och åker skidor en vecka i Branäs och jag fick inte följa med. Man fick inte ha med sig husdjur. Matte tyckte det var jobbigt och lämna mig men jag brydde mig inte så mycket, jag fick ju vara hos Hussmor och Hussfar=)=) (Husse´s mor och far)
Alltid lika roligt för där får man en massa goda saker som man inte får hemma.. hihi:P På dagarna fick jag vara hos husse´s mormor och morfar för hussmor tyckte jag gnällde så när dom lämnade mig, och dom bor i en lägenhet (vad det nu ska betyda) 
Men det gjorde inget, dom hade ju soffan perfekt vid ett fönster där jag kunde sitta och kolla på allt folk som gick förbi och om jag blev bortskämd hos hussmor och hussfar, ja ska nu bara vet vad jag blev hos dom.. ihih:D:D Dom gillar vi!!=)

I Februari: Mycket snö.. Det gillar vi! Matte och husse gillar det mindre eller iaf matte!

I Mars: Har jag börjat en Unghundskurs, matte och husse tyckte att det behövdes nu.. Vi har bara än så länge gått 2 ggr men 5 är det kvar. Matte säger att jag är jätte duktig på övningarna men att jag måste lära mig att kunna stå still eller rättare sagt när matte står still ska jag inte gnälla.. Men det är ju inte roligt och stå still och kolla på en massa hundar, jag vill ju hälsa!


Matte säger att hon sak försöka och blogga så ofta hon kan men vi ahr ju sett hur det gått innan.. hiih:D

Vovvov Borka



Får jag komma in?


Mycket snö på altanen.. :D


Fin snövovve:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0