Tiden går fort..

Matte är så dålig på att blogga åt mig! Allt kommer flera dagar/veckor/månader efter det har hänt så man hinner ju glömma av allt!

Nått som jag inte har glömt av är iaf att jag nu är 1 år och 12 dagar gammal:D
Känner mig jätte stor!!

Även att Jag, matte och mattmor var på Blåstjärnan igår och tog mitt 1års vaccin. Det gick bra och kände ingeting.. Jag hade ju så fullt upp att hålla kolla och lukta på allt runt om kring:D

Husse och matte har även flyttat avspärrnnigen hemma så nu har jag hela tomten på baksidan att springa på=) Det är jätte kul för nu kan husse och matte sparka bollen ännu längre så jag får springa jätte snabbt:D:D

Vov vov
Borka

Kommentarer
Postat av: Messi

Hej Borka,

Ja det är jättekul med agillity. Min lillmatte Clara och jag har gått 2 gånger idag är det tredje gången. Vi gör det bara på skoj. Vi är 7 hundar och småmattar (mellan 7-12 år) som tränar 1 gång/vecka 10 gånger. Jag tycker du också ska prova. Vi är bra på det kan jag lova. Mycket snabbare och smartare än dom andra på kursen.



Vov vov. från brorsan Messi

2010-05-16 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0