Öland!

Blev sugen på att ta lite kort och då upptäcker jag när jag förde över bilderna att här fanns det ju faktiskt lite bevis på att jag inte bara har suttit still hela semestern:D

Jag var ju faktiskt i början på semestern på Öland och överraskade mamma och pappa.
Dock var jag där bara över natten men det var trevligt ändå:D

Och gud vad överraskade dom blev!! Efter många felkörningar och dylikt och äntligen avlastade i våran "lägenhet" så hittade vi tillslut deras stuga, jag och Borka!
Så med huvudvärk efter en lång och varm körning (trots väldigt bra AC) så hoppade vi fram som två kaniner och ropade hej!

Mycket trevligt!

(Men som vanligt så glömde jag ju kameran när vi åkte på äventyr så det blir inte mer bilder än de här!)

Deras stuga dom hyrde♥


Lägenheten jag hyrde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0