Stora mellanrum..

Är precis vad det blir när jag bloggar.. Jag håller igång ett tag och sen blir det ett stort mellanrum tills nästa gång!
Men eftersom jag inte har så värst många läsare så gör det väl inget! :P


Igår var jag på Liseberg med Anso! Mycket trevligt!
Dock inga bilder då min "lilla" kamera var död!
Jag fick lite panik när jag fick reda på att det var Gothia igår för då är det allt så himla mycket folk! MEN icke!
Vi stog nog som längst i 25 min i kö och det var ju till Balder, vilket inte är så konstigt för där är det alltid kö!
Men annars var det mellan 0-15 minuter på att,, så vi hade riktigt tur!=)

Senare på kvällen bänkade vi oss framför Lotta på Liseberg, och ja, jag är med i TV:D:D
Väldigt roligt och få se sånt live:D


Annars händer det inte speciellt mycket i mitt liv just nu och jag har bara två veckor kvar av min semester sen är det tillbaka till.. Ja, vad man nu vill kalla det!:P och JAG HAR ångest! Det känns som man inte gjort nått men ändå när man tänker efter så är det inte många dagar som jag inte varit hemma hela dagar, och det känns ju ändå tryckt!:D

Jag ska fortsätta och försöka uppdatera mitt tråkiga liv!

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0