sjuk?

Sitter här med datorn i knät och ska försöka få ihop ett inlägg.. Men det går sådär! Men i slutändan så lär det ändå blivit mer text än jag räknat med! ;)

Tror jag håller på att bli sjuk igen.. Har haft spränghuvudvärk och magont i två dagar nu och mamma tror jag har magkatarr, nästan så man vill bara stoppa ner två fingar för att få upp det! Bättre det än att gå med magknip och sura uppstötningar hela tiden.
Igår på gymmet fick jag huka mig flera gånger för att lugna ner kroppen och konsentrera mig på att inte spy!! Inte okej!
Jag nyser för fulla muggar med så det kanske blir nått sjukligt snart här! =(

Jag håller på att fiska deltagare till mitt lag i långpromenaden med! men det går sådär! Hoppas det löser sig för det hade varit jätte skojj!:D

Nu ska jag trycka igång en gamma disneyklassiker på Vhs, Herkules:D Nostalgi lr vaddå?!
/MF

Kommentarer
Postat av: Annie

Malin, om du misstänker magkatarr måste du ju kolla upp det.. Det finns ju hjälp att få!

Kram

2011-09-07 @ 07:46:53
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0