05.30..

Hade jag ställt klockan på i morses. Hade även försäkerhetensskull ställt ett annat alarm på 05.40, för att vara på säkra sidan att jag vaknar OCH att alarmet går igång..
När vaknar jag då?

05.06...

kisar på klockan och förvränger siffrorna och tror att klockan är 06.05..

PANIK!! Kastar mig upp ur sängen men inser när jag tittar mer noga på klockan att det bara var och lägga sig ner igen!
Men tror ni jag kunde somna om?! Nepp!

Gick upp 05.40, drack ett glas proviva och tittade lite på tv!
06.30 Kom J och E, och jag som trodde och varit lite nervös att jag skulle få köra, trodde helt fel! ;)

J ville köra själv så han kom fram när han ville;)
130km/h i snitt hela vägen till Landvetter!
Jag körde dock inte så fort när jag körde hem och var hemma runt 08.00 ;)

Väl hemma käkade jag en macka, hoppade i onepiecen, tog med mig täcke och kudde och la mig framför tv:n.
Såg på Karate kid fram till 09.00, slockna och vaknade 12.30..
Det kallar jag sovmorgon!:D

Så har inte gjort så mycket annat idag än kollat på film.
Nu blir det ännu mer film och pommes och revben:D

Ha det!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0