Då var det över..

Det kanske låter mer allvarligt än vad det är då många av er vet hur min situation är för tillfället!
Men jag menar inget annat än att Julen och Nyår är över =)

Jag fick precis dom klapparna jag ville ha (alltid ett +) och Nyår spenderades i Borås hos famligen Molarin/Björnberg =) Alltid lika trevligt med bra sällskap!

Jag och Annie lagade både mat och efterätt och det spelades Wii, åts chips och skålade med alkoholfri skumpa:D
Tänk vad man kan ha kul utan Alkohol. ;) Man mådde ju bra dagen efter iaf, om man bortser ifrån "mördarhundensinsidenten" sådär kl 06 på morgonen. Men den berättar jag en annan gång=)

Tack alla som deltog både på jul och nyår, ni vet vilka ni är och ni förgyller min annars väldigt gråa vardag!
Snart blir det nog sängen då man ska upp 06 imån bitti för att köra Svärföräldrarna till Landvetter!!
Lyckostar!!:D

HA det gött!
Kram Malin

ps. som vanligt glömde jag kameran både på julafton, juldagen och Nyår så har tyvärr inga bilder. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0