Läängtar..

Nu är det inte långt kvar innan jag ligger på playan!!:D
24 hela dagar för att vara exakt! Och jag räknar neråt!

Jag längtar nått fruktansvärt!=)

Jobbet har dragit igång nu med, och även fast det inte är så mycket att göra så här första veckan så kännar man ändå av det i kroppen..
Dock är jag ju fortfarande inte helt frisk sen min årliga förkyldning som alltid kommer på julafton!
Hur det nu kommer sig?!

Men var igår, på min lediga dag, på vårdcentralen för att se om det kanske behövdes lite starkare preparat än min nässpray hemma.
Men nä, egentligen inte.. Fick med mig receptbelagd nässpray och host/slem medicin hem.. Och grejen med den nässprayen är ju att man kan använda den längre än dom andra..

Var och tränade i måndags med.. Första gången på evigheter. Tror oktober var sist, så ja, evigheter!
Och det, det känner jag verkligen av!
Fick, efter en liten insident på jobbet, värk i vänsterfoten så jag knappt kunde stå på den, mitt under min löpartur på bandet!
Så det hela slutade med att jag inte fick träna benen nått och armar och mage allt!
Och jag har sån fruktansvärt träningsvärk i högerarmen.. haha:D

men det är gött, då vet man att man har tagit i ;)
3 ggr har jag kvar och klippkortet går ut den 7 februari så det SKA jag hinna!


Kram



Jag bjuder på denna bilden som är ifrån förra årets Teneriffaresa
och drömmer mig bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0